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ブランドイメージの向上と
確立に必要なコミュニケーションプログラム

私たちの主要な仕事は、依頼された医薬品のブランドイメージの向上と確立に協力することです。

ブランドイメージは単なるイメージアイデアではなく、プロダクトコンセプトを具現したものでなければなりません。そして、プロダクトコンセプトは、ぞれぞれの医薬品で訴求すべきベネフィットが的確かつ端的に表現されていると同時に、市場での理解や受け入れが期待できるものでなければなりません。

コンセプトが決定されれば、次はそれを市場に向かって如何に発信し展開して行くかということになります。
コンセプトが定着し認知されブランドイメージが確立されれば、当然のこととして処方に結びつき、売り上げの拡大に寄与します。

私たちの主要な仕事は、これら一連の過程に全面的に参加し、最終的な目的とするブランドイメージの向上と確立に協力することと考えております。

その具体的な方法論としてコミュニケーションプログラムの企画製作および実施を提案させていただいております。

Marketing Communication Program :
Enhancing and establishing your brand image

Our role is to be your partner in enhancing and establishing a brand image of your medical product.

Brand image represents the product concept. So, the concept proves to be a clear and simple explanation on beneficial effects of a new medical product while it is easily recognized and accepted in the market.

Once the concept is made, the next step will be how to roll it out in the market.
Well-established brand image along with well-known and acknowledged product concept will naturally help doctors to prescribe the new drug readily and consequently contribute to sales growth.

We assist you as your partner in enhancing and establishing the brand image in every step of the way.

In other words, we prepare and complete your marketing communication program.

ブランドイメージの向上と 確立に必要なコミュニケーションプログラムの説明図
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